5. september 2010

Bjergkørsel




Vi har været en tur nede af bjerget, hvor Flemming kørte ned til Torre Del Mar. Vi manglede noget mere brød og så havde vi lovet ungerne en is. Så ned til stranden og beundre de mange der valfartede derned for at blive stegt. Vi satte os i skyggen med en is og kørte derefter op til huset igen. Nu var det min tur til at køre. :0) Ungerne var meget stille bagi men op kom vi næsten uden problemer. Første og tredje gear ligger meget tæt på hinanden og da vi skule ind i indkørslen måtte jeg bruge nogle forsøg på at komme op og ind. Men det gik da. :0) Nu er ungerne atter i poolen og der bliver de højst sandsynlig resten af dagen. Jeg vil ud og holde dem med selskab om lidt, der er for varmt til andet.

1 kommentar:

  1. Dejligt at se i er kommet godt derned, he he kan se at bjergkørsel også fylder i jeres historie denne gang.

    Kan også se i har smidt ungerne ud :o) (i vandet) og det ikke færdigbyggede hus ved siden af, det er vel der ungerne bor :o))

    Herhjemme har vi dejligt solskin.

    Forklaringen på køerne i går var vejarbejde på motorvejen og motionsløb i Aalborg midtby, jeg havde ingen problemer hjemad. Men motorvejen ser ligesådan ud i dag - vi har været på Brønderslev marked med aspergernet værksgruppen. En af drengene skal i aflastning, der hvor Marc også skal, dog i modsatte uger, så vidt jeg kan regne ud.

    Jeg skal hilse fra de andre herhjemme fra.

    SvarSlet