8. september 2010

Nej det er ikke en firhjulstrækker




Nej heller ikke denne gang valgte vi en mere terrængående bil, men endte med en lille Opel corsa 1.4 den har svært ved at komme op af bjerget så der skal kul på. I dag var det mig der kørte op og jeg havde næsten kørt den på sammetid som Flemming. 13 minutter tog det mig men jeg havde også en modkørende, en der kom gående og en hund der modvilligt ville flytte sig ellers tror jeg at jeg var kommet op til huset på samme tid. Så lidt rally er der vist også over mor her. ggg Det var dog med dyb koncentration som I kan se.

4 kommentarer:

  1. Og slet ingen får på vejen?

    SvarSlet
  2. nej ingen får, men om aftenen kom fårene forbi vores hus.

    SvarSlet
  3. takker mange gange for æggebægerne det er da det rene oversjkud når i er der haha.
    i farter da land og rige rundt dernede, skal i slet ikke holde ferie, men skønt at se i hygger jer.

    SvarSlet
  4. jo jo i dag er vi på knolden hele dagen.

    SvarSlet