19. september 2011

Fødselsdag

Så fik jeg prøvet at fejre fødselsdag i det store udland.
Jeg blev vækket af skønsang, da datteren sang fødselsdags sang for mig og ude på terrassen var der dækket morgenbord med dansk flag og servietter ligeledes med dansk flag.
Flemming, Marianne, Max og Rikke kørte ned for at handle og kom hjem med ingredienser til aftensmad og tærte til dessert.
Marianne havde skrevet fødselsdags sang på facebook, "med dejlig chokolade og kager til" det havde jeg ment at det nok var umulig, men nede i El Ingenio havde hun fundet en sød lille skål og Chokolade The, som vi dog ikke har smagt endnu.
Marc havde lovet mig en knuser og den fik jeg ude i køkkenet, hvor der ingen tilskuere var.
Sabine har lovet mig sodavandsdrink og det har vi aftalt at vi skal have i morgen, hun og jeg.
Poolen har været flittigt brugt, især sidst på eftermiddagen, hvor vejret blev rigtig godt - jeg er jo også født hen på eftermiddagen, ikke mor? :O)

Rikke havde lovet at lave hjemmelavet Pizza og det var rigtig godt. Det må hun gerne lave en anden gang.
Lige nu sidder jeg og slapper af foran pc'en mens de andre ser tv.
Tærterne blev nydt med en kop kaffe, bailey og en masse snak.
Alt i alt en dejlig og hyggelig dag.

1 kommentar:

  1. Rart at høre at det var en god fødselsdag med alt hvad hjertet kan begære. Nyd solen og varmen. Her er alt gråt i gråt med regn til afveksling.KH mormor

    SvarSlet